Sık Sorulan Sorular

Sipariş ve Ödeme

Siparişimi nasıl oluşturabilirim?

Siparişlerinizi web sitemiz üzerinden kolaylıkla oluşturabilirsiniz.

Üye olmadan sipariş verebilir miyim?

Üye olmadan siparişinizi oluşturabilirsiniz.

Ödemeyi nasıl yapabilirim?

Ödemenizi sipariş aşamasında sunulan seçeneklerden birini kullanarak yapabilirsiniz.

Kredi Kartı, Banka Kartı, Havale/EFT

Havale/EFT Banka Bilgisi

Vakıfbank 

Genya Orman Ürünleri San. ve Tic. Ltd. Şti.

IBAN (TRY) TR47 0001 5001 5800 7301 3783 43

Kredi kartına taksit yapıyor musunuz?

Anlaşmalı olduğumuz kredi kartlarına peşin fiyatına 12 taksit imkanı sunmaktayız. Anlaşmalı olduğumuz kredi kartlarını aşağıda görebilirsiniz.

AxessWorldMaximumCardFinans & AdvantageParafBonusBankKart Combo

Siparişimi iptal etmek istersem ne yapabilirim?

Siparişinizi iptal edebilmek için sipariş numaranız ile birlikte destek@demontha.com.tr adresine mail atmanız yeterli olacaktır.

Kargo

Hangi kargo firmaları ile çalışıyorsunuz?

Horoz Lojistik ve Yurtiçi Kargo ile çalışmaktayız.

Kargo ücreti var mı?

Türkiye’nin her yerine ücretsiz gönderim yapmaktayız.

Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Siparişlerinizin kargoya verilme süresi siparişinizin işleme alındığı tarihinden itibaren 10 – 21 gün arasındadır.

Siparişim bana ne zaman ulaşır?

Siparişleriniz işleme alındığı tarihten itibaren minimum 12 gün, maksimum 28 gün içerisinde sizlere ulaşmaktadır.

Hangi kargo firmasını tercih etmeliyim?

Hızlı bir gönderim istiyorsanız Yurtiçi Kargo’yu tercih etmenizi öneririz. Yurtiçi Kargo ile yapılan gönderimler her hangi bir aksilik olmaması durumda 2 – 5 gün içerisinde sizlere ulaşmaktadır. Dikkat etmeniz gereken tek husus Yurtiçi Kargo 30 KG / Desi üzerinde ki siparişlerinizi kata teslim etmeyip bina önünde teslim etmektedir.

Horoz Lojistik ile yapılan gönderimler her hangi bir aksilik olmaması durumda 3 – 10 gün içerisinde sizlere ulaşmaktadır. 30 KG / Desi üzerindeki siparişlerinizin kata teslim edilmesini dilerseniz Horoz Lojistiği seçmeniz gerekmektedir. Horoz Lojistik 30 KG / Desi altındaki ürünlerin gönderimini yapmamaktadır.

Siparişimi mağazanızdan teslim alabilir miyim?

Siparişinizi oluştururken teslimat şeklini ‘Mağaza Teslim‘ olarak seçebilirsiniz. Siparişinizin hazır olduğu bilgisi size iletildikten sonra mağazamıza gelerek teslim alabilirsiniz.

Mağaza

Ürünlerinizi görebileceğimiz bir mağazanız var mı?

İOSB Keresteciler Sitesi 17. Sokak No: 2 Başakşehir / İstanbul adresimizde ürünlerimizi inceleyebileceğiniz bir mağazamız bulunmaktadır. Web sitemizde bulunan bütün ürünlerimiz ne yazık ki mağazamızda yer almamaktadır fakat genel olarak ürünlerimiz hakkında bilgi alabilirsiniz.

Üretim

Özel ölçü üretiminiz var mı?

Üzülerek belirtmek isteriz ki özel ölçü üretimimiz bulunmamaktadır. Sadece web sitemiz üzerinde bulunan ölçü ve modellerin üretimini yapmaktayız.

Ürünlerinizi hangi malzemeden üretiyorsunuz?

Ürünlerimizin hepsini ham kayın ağacından üretmekteyiz.

Garanti ve İade

Ürünlerinizin garantisi var mı?

Tüm ürünlerimizde faturanız üzerinde bulunan tarihten itibaren 2 yıl garanti veya sorumluluk süremiz bulunmaktadır.  Bozuk veya eksik parçalarınızın teminatı 5 iş günü içerisinde yapılmaktadır. Montaj esnasında oluşan ürün hasarı garanti kapsamı dışındadır.

İade şartlarınız nelerdir?

Siparişlerinizi teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içerisinde ürünü veya ambalajını bozmadığınız takdirde koşulsuz iade edebilirsiniz. Kurulumu yapılmış ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

Kurulum ve Montaj

Kurulum hizmetiniz var mı?

Ürünlerimizin kurulumu kolay olduğundan dolayı kurulum hizmetimiz maalesef bulunmamaktadır.

Ürünlerin kurulumunu kendim yapabilir miyim?

Evet, ürünlerimizin kurulumu piyasada ki modüler mobilyalara kıyasla çok daha kolaydır. Ürünlerimizle beraber gelen kurulum şeması yardımı ile hiç bir alet kullanmadan kurulumunu dakikalar içinde gerçekleştirebilirsiniz.

Ürünün kurulumunu yapamazsam ne yapmalıyım?

Kurulum aşamasında emin olmadığınız veya takıldığınız bir yer olursa bizlere destek@demontha.com.tr adresine e-posta göndererek ya da +90 (554) 994 34 57 numaralı WhatsApp Destek hattımızdan bizlere ulaşabilirsiniz.

Söküp tekrardan montaj yaptığımda sorun yaşar mıyım?

Ürünlerimiz defalarca sökülüp kurulmaya uygun bir şekilde tasarlanmıştır. Her kurulumda ilk gün ki sağlamlığını koruyacaktır.

Bakım

Nasıl temizlemeliyim?

Ürünlerimizin temizliğini ahşap mobilya temizleyicileri ile yapabilirsiniz.

Ürünler bakım gerektirir mi?

Ürünlerimizin yüzey uygulamaları doğal yağ karışımları ile yapılmaktadır. Ürünlerinizin uzun ömürlü olması ve deformasyonlara karşı korumak için 2 ayda bir periyodik olarak yağlanarak bakımının yapılması gerekmektedir. Ürünlerinizin bakımını yapmak için ahşap bakım mendillerimizi kullanabilirsiniz.

Kullanımdan kaynaklanan lekeler için ne yapabilirim?

Ürünlerimizin bakım ve küçük tadilatlarını kendi başınıza yapabilirsiniz. Sıvı veya yağlardan dolayı oluşan lekelerin görünümünü azaltmak için ahşap bakım mendillerimizi kullanabilirsiniz. Ahşap bakım mendili kullanmanıza rağmen lekeler istediğiniz ölçüde azalmadıysa leke olan yerleri zımparalayıp tekrardan yağlamanız gerekmektedir.