Siparişimi nasıl oluşturabilirim?

Siparişlerinizi web sitemiz üzerinden kolaylıkla oluşturabilirsiniz.

Üye olmadan sipariş verebilir miyim?

Üye olmadan siparişinizi oluşturabilirsiniz.

Ödemeyi nasıl yapabilirim?

Ödemenizi sipariş aşamasında sunulan seçeneklerden birini kullanarak yapabilirsiniz.

Kredi Kartı, Banka Kartı, Havale/EFT

Havale/EFT Banka Bilgisi

Vakıfbank 

Genya Orman Ürünleri San. ve Tic. Ltd. Şti.

IBAN (TRY) TR47 0001 5001 5800 7301 3783 43

Kredi kartına taksit yapıyor musunuz?

Anlaşmalı olduğumuz kredi kartlarına peşin fiyatına 6 taksit imkanı sunmaktayız. Anlaşmalı olduğumuz kredi kartlarını aşağıda görebilirsiniz.

AxessWorldMaximumCardFinans & AdvantageParafBonusBankKart Combo

Siparişimi iptal etmek istersem ne yapabilirim?

Siparişinizi iptal edebilmek için sipariş numaranız ile birlikte destek@demontha.com.tr adresine mail atmanız yeterli olacaktır.

Hangi kargo firmaları ile çalışıyorsunuz?

Horoz Lojistik ve Yurtiçi Kargo ile çalışmaktayız.

Kargo ücreti var mı?

Türkiye’nin her yerine ücretsiz gönderim yapmaktayız.

Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Siparişlerinizin kargoya verilme süresi siparişinizin işleme alındığı tarihten itibaren 15 – 20 gün arasındadır.

Siparişim bana ne zaman ulaşır?

Siparişleriniz işleme alındığı tarihten itibaren minimum 18 gün, maksimum 27 gün içerisinde sizlere ulaşmaktadır.

Hangi kargo firmasını tercih etmeliyim?

Hızlı bir gönderim için Yurtiçi Kargo’yu tercih etmenizi öneririz. Yurtiçi Kargo ile yapılan gönderiler, herhangi bir aksilik olmaması durumunda 1 – 3 gün içerisinde sizlere ulaşmaktadır. Dikkat edilmesi gereken bir husus olarak; Yurtiçi Kargo 20 KG / Desi üzerindeki siparişleri adrese teslim etmemekte olup, en yakın şubeden müşteri tarafından teslim alınması gerekmektedir.

Eğer ürünleriniz 30 KG / Desi üzerindeyse ve kata teslim edilmesini istiyorsanız Horoz Lojistik‘i tercih etmeniz gerekmektedir.

Horoz Lojistik ürünlerinizin teslimatını 2 – 7 gün içerisinde yapmaktadır ve tüm Türkiye’ye hizmet vermektedir.

Siparişimi mağazanızdan teslim alabilir miyim?

Siparişinizi oluştururken teslimat şeklini ‘Mağaza Teslim‘ olarak seçebilirsiniz. Siparişinizin hazır olduğu bilgisi size iletildikten sonra mağazamıza gelerek teslim alabilirsiniz.

Teslimat adresim dağıtım alanı dışındaysa siparişimi nasıl teslim alabilirim?

Teslimat adresinizin dağıtım alanı dışında kalması durumunda gönderilerinizi şubeden teslim almanız gerekmektedir.

Ürünlerinizi görebileceğimiz bir mağazanız var mı?

İOSB Keresteciler Sitesi 17. Sokak No: 2 Başakşehir / İstanbul adresimizde ürünlerimizi inceleyebileceğiniz bir mağazamız bulunmaktadır. Web sitemizde bulunan bütün ürünlerimiz ne yazık ki mağazamızda yer almamaktadır fakat ürünlerimiz hakkında genel bilgi sahibi olabilir ve deneyimleyebilirsiniz.

Özel ölçü üretiminiz var mı?

Üzülerek belirtmek isteriz ki özel ölçü üretimimiz bulunmamaktadır. Sadece web sitemiz üzerinde bulunan ölçü ve modellerin üretimini yapmaktayız.

Ürünlerinizi hangi malzemeden üretiyorsunuz?

Ürünlerimizin tamamını kayın ağacından üretmekteyiz.

Ürünlerinizde vernik vb. koruyucu kullanıyor musunuz?

Tüm yüzeylere VOC Free (Sıfır Uçucu Organik Bileşen) sertifikalı reçine ve balmumlarından hazırlanmış özel yağlar ile uygulama yapmaktayız.

Ürünlerinizin garantisi var mı?

Tüm ürünlerimizde faturanız üzerinde bulunan tarihten itibaren 2 yıl garanti veya sorumluluk süremiz bulunmaktadır.  Bozuk veya eksik parçalarınızın teminatı 10 – 15 iş günü içerisinde yapılmaktadır. Montaj esnasında oluşan ürün hasarı garanti kapsamı dışındadır.

İade şartlarınız nelerdir?

Siparişlerinizi teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içerisinde ürünü veya ambalajını bozmadığınız takdirde koşulsuz iade edebilirsiniz.

Ürünün kolisini dikkatli bir şekilde açınız. Teslim edilen ürünlerin iadesi orijinal kolisi ile birlikte yapılmalıdır.

Ürünüm kargoda hasar gördüyse ne yapmam lazım?

Kargoda hasar gören parçalarınız için lütfen bizimle iletişime geçiniz. En kısa sürede gerekli parçaların değişimini sağlayacağız.

Kurulum hizmetiniz var mı?

Ürünlerimizin kurulumu oldukça kolaydır, bu nedenle maalesef kurulum hizmetimiz bulunmamaktadır.

Ürünlerin kurulumunu kendim yapabilir miyim?

Evet, ürünlerimizin kurulumu piyasadaki modüler mobilyalara kıyasla çok daha kolaydır. Ürünlerimizle beraber gelen kurulum şeması yardımı ile hiç bir alet kullanmadan kurulumunu dakikalar içinde gerçekleştirebilirsiniz.

Ürünün kurulumunu yapamazsam ne yapmalıyım?

Kurulum aşamasında emin olmadığınız veya takıldığınız bir yer olursa bizlere destek@demontha.com.tr adresine e-posta göndererek ya da +90 (554) 994 34 57 numaralı WhatsApp Destek hattımızdan bizlere ulaşabilirsiniz.

Söküp tekrardan montaj yaptığımda sorun yaşar mıyım?

Ürünlerimiz defalarca sökülüp kurulmaya uygun bir şekilde tasarlanmıştır. Her kurulumda ilk günkü sağlamlığını koruyacaktır.

Nasıl temizlemeliyim?

Mümkün olduğunca kuru temizlik yapılması önerilir fakat ihtiyaç duyulduğunda ürünlerimizin temizliğini ahşap mobilya temizleyicileri ile yapabilirsiniz.